( bennyh | 2017. 04. 20., cs – 08:22 )

A mai világban az idő pénz és egy nálam jobb programozónak pláne drága az ideje, úgyhogy mikor meg kell oldani egy feladatot nem azt várja a megrendelő/felettes, hogy minél szebb kódot írjon minél alacsonyabb szintű nyelven (eltekintve pár speciális esettől), hanem hogy gyorsan legyen készen egy működő prototípus, pláne hogy a szoftverfejlesztésben egyre kevesebb idő jut a tényleges kódolásra.
Ehhez minimum előre megírt keretrendszerek kellenek, de az se baj ha az adott nyelvnek és a hozzákötődő rendszernek van pár speciális képessége,ami fordítási és futási időben is próbálja a hibákat csökkenteni/kiküszöbölni/jelezni a fejlesztő felé.
Persze sok komoly fejlesztőrendszer elérhető akár C és C++ nyelvhez is, valamint odafigyeléssel és megfelelő módszertanokkal sok buktató kiküszöbölhető, de ahhoz meg tapasztaltabb és drágább szakemberek kellenek. Egy bloatware enginier olcsóbb, és ugyanazt a feladatot gyorsabban megoldja. Minőség/sebesség más kérdés, de egyre jobban optimalizálnak ezek a bloatware keretrendszerek.