( ezrider | 2006. 05. 30., k – 13:59 )

ilyet nem tudok, pedig tenyleg jopofa dolog. persze semmit sem er korrekt support nelkul. anno 2-3 naponta random befagyo aix 4.3.x-en rendszeresen gyartottunk es tape-re mentettunk le crashdumpot, amit az ibm ha akart volna, ki is elemzett volna. a tisztelt support mernok kijott es mindig elvitte a kazit, aztan semmi reakcio. egy ido utan annyit nyogott ki, hogy restartoljuk cronbol, hiszen az osanban is volt ilyen hiba es ott ez bevalt. nekunk meg a fejunket akartak leszedni, hogy nem megy a masina, no comment. alap h70, scsi-n a system, ssa-ben nehany disk raid5-ben, plusz egy 3570 csatolva hozza, semmi kulonleges a configban. masik esetben (teljesitmeny szempontbol) hulladek ppc-re linuxot huztunk. termeszetesen itt is adodott gubanc, tobbszor kernel panicba futottunk. reportoltam, morton tolta vissza az arcomba a patchet masnap, mindenki happy volt. de ezt nem tudom elmagyarazni a donteshozoknak, akik a supporttal a covering your ass jatekot folytatjak, es valahol az o dontesuk is ertheto. talan a legjobb kombinacio az open source, de uzleti alapon is tamogatott szoftver, es itt sem mindegy a tulajdonosi kor fele, hogy a red hattel vagy a pistike ubuntu bt-vel szerzodunk most meg. remeljuk a canonical tenyleg tud minosegi supportot adni az egyebkent remek rendszerehez.