Jól hangzik! Engem leginkább a tervezés része érdekelne (főleg a típusok, holmit célszerű használni). De az a baj, hogy ha beszállnék, a saját projektemmel nem jutnék sehova, (igaziból most a szabályrendszert dolgozgatjuk még csak ki) ami egy űrhajó szimulátor lesz. Ha is mered a Frontier: Elite 2 -t, akkor lehet sejtésed arról, hogy én mit értek ezalatt. az lenne a minimum. OpenGL-es grafikát szeretnénk, de SDL-en keresztül. A probléma, hogy még sem neekm, sem a havernak, aki segítene, nincs semmi 3D programozás tapasztalatunk... Mondjuk szereztünk 1 halom HOWTO-t, és vizsgaidőszak után nekiállnánk. (A másikprobléma pedig, hogy csak C-ül tudunk, manapság meg minden OOP, ezért még nem találtunk egy egyszerű C GL howtot.)
Ja, az is nehezíti a dolgunk, hogy nem vagyunk, és nem is leszünk )legalábbis még pár évig biztos) programozók.
De előttünk az élet ;)