( Imo | 2016. 07. 12., k – 20:55 )

"Na akkor most baj, hogy a diákok igényeit"

A diákoknak vannak igényei? És ezért használunk egy szoftvert? Ez nekem új. Azt hittem a diákokat azért tanitjuk, hogy amikor kilépnek a munkapiacra, akkor az ott használt szoftverek, technológiákat ismerjék. Ez nekem megint a lovon való forditott ülés esete.

"vagy de baj és eleve "agyatlanul" (pilot project smafu) rákényszerített "marhaság"."

Milyen pilot projekt? Iskolában? Ezt értelmezni sem tudom.
Az viszont továbbra is marhaság, ha a diák csak egy zéró piaci részesedésű terméket ismer meg az iskolában. (20x leirtam már, minden egyes "új" embernek nem szeretném többször, ezért utoljára: azzal semmi bajom, ha a mso MELLETT megmutatják LO-n IS, vagy windows MELLETT megmutatják linuxon IS, sőt. Csak erre nincs idő)

"egkorábban 9 éve múlva fog a munkaerőpiacon offiszolni; vagyis tök új felületet kaphat addigra."

És? Fentebb fifejtettem, teljesen mindegy, hogy ribbon vagy menü, max 1 hét alatt megtanulja a normális user, hogy mi hol van, abból a pár funkcióból amire neki személy szerint szüksége van. Már, ha létezik az a funkció az általa használt programban.

"vagyis aki most kikerül a közoktatásból, az szinte biztos, hogy nem látta még."

Tehát akkor ne is tanitsuk ma? Mert még csak 3 éve van? Az előbb még azt mondtad 9 év mire kikerül valaki a munkapiacra. Akkor igencsak ideje lesz. 9 év múlva az office 2013 már igencsak legacy lesz, powerpivot sok-sok éve mindenhol elérhető lesz ekkorra, ahol excelt használnak. (ma is elég valószinű, hogy van)

"Mióta tud terabyte-os business intelligence-t az Excel?"

Lassan potom 15 éve mindössze. 2003 már bőven tudott olap kockák elérését, a korábbiakat nem tudom.

"De azért öljük a pénzt az MS termékek közoktatásába, mert a terabyte-os Business intelligence..."

Elég pici részét értetted meg ezek szerint a mondandómnak, pedig elég részletesen kifejtettem ebben a topciban. Részletesebben nem tudom, unalmas már, fentebb elolvasható.