( Hiena | 2016. 07. 02., szo – 22:10 )

A proléma ezzel, a cikkel is, mint annyi másnak ugyanebben a témában, hogy leragad a jajj ellopták a sok pííííízt! A valóság az, hogy ahogy jönnek ezek a pénzek, úgy is távoznak kifelé, főleg nyugat-európa felé. És itt nem a filléres, 100-200 millás kínai térkőből épült városközpont rekonstrukciókra gondolok, hanem a milliárdos vasút és autópálya beruházásokra. Az EU és a tagállamok nagyon is tisztában vannak azzal, hogy az ideküldött minden euró előbb-utóbb visszafolyik a saját gazdaságukba. Szerinted, ha egy EU pénzes project vesz egy autót, ami nem valami keleti márka, kinek fog a pénz befolyni? Gyakorlatilag, mikor egy EU pénzes felújításból fizetett melós vesz egy párizsit a Lidl-ben,akkor kézen-közön visszacsorgatja az EU-s pénzt a befizetőknek.
Ez nem lenne igaz? De, nagyon is. Részt vettem, EU-s kutatás-fejlesztési projectben. A felhasznált alkatrészek és berendezések 90%-a nyugat európai disztribútortól jött, szimplán csak azért, mert a rendkívül magas magyar áfa és a hiányzó magyar gyártói és disztribúciós hálózatok miatt csak így volt gazdaságos a beszerzés.

Szóval, csak óvatosan, hogy ellopták a sok píízt dologgal.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "