( xclusiv | 2016. 04. 28., cs – 12:57 )

"Azért írtam, hogy zeller értse, hogy van (lehet) értelme az "elméleti tesióráknak" (nyilván a "gyakorlati" jobban elérné a célját, nem vitatom).
De egy kérdés (a gondolataidat kicsit általánosítva): miért ne lehetne egy-két sportág szabályait megtanítani, olimpiák történetét, esetleg magyar olimpikonokat?"

A mindennapos testnevelést arra hivatkozva vezették be, hogy a gyerekek egészségének a mindennapos _testmozgás_ jót fog tenni. Na most az elméleti testnevelés pont annyira releváns testmozgás témában, mint egy informatika, matek vagy egy angolóra.

Viszont ezekkel szemben legalább semmi értelme nincs. De tényleg.
Pont annyi értelme van egy-két sportág szabályait megtanítani, mintha a nyúltenyésztésről tanulnának elméletben. Vagyis hát annyi se, mert annak akár még hasznát is vehetnék...