Nem tudom. Vannak tippjeim, de biztosan vannak nálam okosabbak akik pontosabban ki tudják agyalni.
Ha kellően alacsony a felületi terhelése a gépnek, akkor ahogy felszáll a 400 tonnával, úgy le is tud szállni, mert nagyjából ugyanakkora sebességek jönnek ki. Ha úszóteste van a gépnek, akkor a leszállásnál a függőleges sebességkomponens elnyelése nem probléma, lévén felületre oszlik el.
Kieresztés is járható út mindössze a sebességét kell jól megválasztani. A tűzoltó repülőgépek az üres tömegük felét hajigálják el vízből minden probléma nélkül.
Hogy mi történik a repülőgéppel, az a szerkezeti tömegétől függ. Mindenesetre negatív irányú gyorsulás lép fel.
A szervizehetősége abból adódik, hogy nem igényel szét és összeszerelést minden egyes fellövésnél. A vízszintes elrendezés, "önjáró" képesség miatt nem igényel kilövőpadot, speciális mozgató berendezéseket. A aerodinamikai manőverezőképesség miatt szabadon megválaszthatja a leszállás helyét. Mivel képes kis sebességű légköri haladásra, könnyen áttelepülhet a megrendelő közelébe, vagy épp hazarepülhet a kiindulási bázisra.
A tüzelőanyag csak egy része a dolognak
A megtérülése attól függ lesz-e fizetőképes kereslet rá.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "