Ha valamit nem tudsz ténylegesen betartani, akkor az egy olyan üzleti feltétel, ami értelmetlen.
Hogy tartatod be, hogy amikor egy User-t rögzítesz, annak az e-mail címe:
1) szintaktikailag megfelelő (egyszerű)
2) létező e-mail cím és tud fogadni levelet (egy levél eldöntheti)
3) _tényleg_ ahhoz a személyhez tartozik, akit a User objektumod reprezentál? Értsd: engem, Kis Bélát ki akadályoz meg abban, hogy regisztráljak Tóth István nevében a rendszeredbe a toth.istvan@akarmi.hu e-mail címmel, amit én hoztam létre, én használok, következésképp simán vissza tudom igazolni?
A Tóth Istvánnak szóló jelszó emlékeztető mégis nekem fogod küldeni - vagyis a rendszer feltételezi, hogy mindhárom feltétel teljesül, holott nem.
De ugyanígy, lehet, hogy teljesen korrekten regisztrálok ma a rendszeredbe, bejelentkezem az SMS-es hírlevéllistádra, és holnap felmondom a mobil előfizetésem. Pár hónap múlva a ti rendszeretek szerint Kis Bélának küldött SMS-ek Tóth Gábornál fognak landolni...
Egyszerűen vannak olyan körülmények, amiket sehogy nem lehet automatizáltan elkerülni (vagy rohadt mód fognak utálni a felhasználóid a naponként "még mindig a tied ez az e-mail/szám" levelekért/SMS-ekért), amiknél a legjobb, amit tehetsz, hogy az ÁSZF-be beleteszed, hogy csúnyán nézünk rád (ha szándékos)/szépen nézünk rád (ha nem szándékos, és szól róla).
BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)