A Premier Support egy kiemelt terméktámogatási szerződés, amit főleg nagyvállalatok és kormányzati ügyfelek kötnek meg. Nagyon röviden annyi a lényege, hogy
- a megnyitott esetek rögtön (és 24x7) akkreditált mérnökökhöz kerülnek
- jár hozzá egy dedikált kapcsolattartó (ez a fent említett SDM), aki az összes support tevékenységet koordinálja, és mivel jobban ismeri az ügyfeleit, így proaktív javaslatokat tud tenni
- a szerződés nem csak reaktív szolgáltatásokat tartalmazhat (incidens-->eset), hanem olyanokat is, amik a megelőzésben segítenek (tipikusan health check, oktatás, stb.)
- cloudra és onprem-re is érvényes
- "Ha az elfogy ez a keret, akkor nincs segítség." - a Premierben te határozod meg a keretet, és ha idő előtt elfogy, lehet bővíteni, vagy akár átstrukturálni, ha menet közben megváltozik az üzleti cél
szerk: Marci gyorsabb volt :)