Nem értem pontosan a kérdést, de gondolom itt lesz levezetve, hogy mivel a tapasztaltak többsége Exchange 2010&OWA mellett pöccre ment, Office365 alatt meg nem, ezért a user a hibás. Természetesen. Mert megvette, mert nem jelentette, mert nem játszik tesztelőt munkaidőben, stb.
Előre szólok, hogy nem megyek le ebbe. Exch2010 mellett működött, Office 365 alatt meg nem. Gondolom amikorra Office 365 alatt is javítva lesz, majd jön az Office nem generation és újra meg lesz oldva, hogy ne működjön és el lesz mondva, hogy az office 365-öt ki kell dobni.
Legyenek már szívesek Microsoftnál cégen belül a fejlesztők kommunikálni és ha valami ment addig, akkor nem elcseszni. Ha meg elcseszték, akkor a tesztelőjük jelezze nekik és oldják meg. Sok probléma amit tapasztaltunk teljesen alapvető, egy alap funkcionális tesztnél kijön, csak fel kell venni két egyetemistát és foglalkoztatni őket 2x20 órát. Mi a saját rendszer üzemeltetőnk felé jeleztük a problémát. Arra nincs rálátás, hogy ők tovább passzolták-e a jelzést felfelé (multi tulaj döntött róla, hogy cserélni kell). Mindenesetre a hiba nem javult. Konklúzió: az új projectekhez a már meglévő, kukázott Exch2010-t vesszük elő, mert az működik anélkül, hogy imádkozni kéne a javításért. Az meg nem igazán fenyegető, hogy jaj, majd két év múlva szívunk az átállásnál, miközben most napi szinten mélytorkos oboázás van az új miatt.