( _Franko_ | 2015. 11. 01., v – 14:27 )

"Ha végigolvasod a szálat felfelé, az aktuálisan rendelkezésre álló információkra igyekeztem korrekt választ adni."

Szerintem az az alapvető probléma, hogy ilyenkor nem visszakérdezel, hanem lekezelő hangvétellel kijelentesz dolgokat, mint például:
"Szerencsére ez nincs így, erre való a Shared Mailbox"
"Mi a probléma? Hadd vegye."
"Nem tudok itt bajról."

Aztán amikor jönnek a reakciók, akkor kénytelen vagy visszakozni:
"Valóban, ezt nem vettem észre a cikkben."
"Valóban egy adott user jogosultságával kell bejelentkezni."

Próbálj először kérdezni, tájékozódni, informálódni, aztán kijelenteni. És nézd át az apró betűs dolgokat is egy-egy szolgáltatásnál, ne csak a vastagon kiemelt feature lista alapján jelentsd ki, hogy pont az adott problémára való...