"Nem látok erre vonatkozó limitációt."
Nem mostanában néztem, de emlékeim szerint kell egy domain-hez lennie legalább egy user account-nak.
"Valóban egy adott user jogosultságával kell bejelentkezni. Ha ez nem elfogadható (tízfős cégnél szerintem igen), akkor kell egy dedikált user a technikai hozzáférésekhez."
Egyrészt _rendszerenként kell egy_, másrészt nem tartom jó implementációnak, hogy egy rendszer nem önálló technikai felhasználó, hanem valamelyik felhasználó nevében végez műveleteket, harmadrészt ez ebben a formában nem megoldás, csak egy jelentős workaround...
...és hány ilyet láttam (csak ez a kérdés-válasz menet közben jött elő hónapos csúszásokkal):
- Erre való a Shared Mailbox.
- A shared mailbox szerű megoldás nem jó, ha technikai email cím kell.
- Mi a probléma?
- Kell hozzá egy létező user account, amiből hozzá lehet férni.
- Valóban kell egy dedikált user a technikai hozzáférésekhez.
- Rendszerenként egy.
...és már követhetetlenül pörög a workaround és/vagy a TCO számláló, a projekt pedig harmadszor lépi át költségvetését, negyedszer a határidőt és már rég nem azok szívnak, akik kitalálták a megoldást.