( _Franko_ | 2015. 11. 01., v – 11:55 )

Ha az a 10 fő 40 címe úgy áll össze, hogy különbözőek a domain nevek és a szerepkörök is, akkor fújhatod a shared mailbox koncepciót...

...és anélkül, hogy az előző hozzászólásban lévő konkrét igényt ismerném, a shared mailbox szerű megoldás nem jó, ha technikai email cím kell, például a issues@domain.tld címre érkező üzeneteket a ticketing rendszer kiveszi IMAP protokollon és hibajegyet készít belőle... és még van sok ilyen megoldás, aminél az email csatorna része egy félig automatizált workflow-nak...

...igen, tudom, hogy van sok BPM megoldás hasonló célra, de egy 10 fős cég nem fogja megvenni a Halálcsillagot császári testőrséggel, klón gyalogosokkal, droid lépegetőkkel és szétrombolandó bolygókkal együtt, ha csak a hátsó kertet kell felásni.