( answ | 2015. 10. 25., v – 14:39 )

A gyerek "lelemenyessege" nem a szolgaltato hibaja.

En igenyeltem vissza emeltdijas SMS-t Vodafonnal, akik 1-2 heten belul - egy tajekoztato SMS kisereteben - vissza is raktak a penzt az egyenlegemre. Azonban ekkor igazam volt: a kert szolgaltatast nem teljesitette a harmadik fel.

A kerdes persze a gyermek kora es hogy mennyi jovahagyas kellett ehhez a tranzakciohoz. Ha csak egy igen gombra kellett nyomnia es az app besorolasa szerint a "gyerekednek valo" volt, akkor jogos lehet a kerelem. Ha viszont be kellett potyognie valamit (mar boven tud irni) vagy peldaul nem alkalmaztal semmilyen korhataros szurot ezert azzal jatszott amivel akart (akar fizetos poker, stb..) akkor nem sok helye van a panasznak. A lelemenyesseget neked kell megfizetned, ugyanugy ahogy minden karert is te vagy a felelos amit okoz, mig nagykoru nem lesz.

Egyebkent osszeg es statusz fuggo is a dolog. Ha "jol tejelo" ugyfel vagy (20-30e+ Ft/ho), akkor mindenkepp visszakapod a penzt, fuggetlenul attol hogy igazad van-e.