( Huncraft | 2015. 10. 13., k – 17:58 )

"Az általuk szállított rendszer bizonyos részeihez semmi közük nem volt, de az én részemért csak én vállaltam garanciát"
Na ilyen szerződést még nem láttam :D Mondjuk ilyen esetben még simán applicable a "setupod támogatott, IBM is kiveszi a részét a támogatásból, csak mint kiderül a probléma nem náluk van, hanem egy külsős cég programjában" verzió is, de ahogy írod itt már a szerződés is egy kisebb katyvasz (kivétel a szerződési feltételeket :))..

"Gyakran az emberi hozzáálláson több múlhat, mint a szerződésen."
Ezzel mondjuk 100%-osan egyet tudok érteni. Nem egy olyan kolléga van akit hajnalban felhívsz, és fél óra alatt rábök egy kernel dumpban a hibára, de tény, hogy több az akinek ez több időbe kerülne (vagy jóval többe)
____________________________________
Az embert 2 éven át arra tanítják hogyan álljon meg a 2 lábán, és hogyan beszéljen... Aztán azt mondják neki: -"Ülj le és kuss legyen!"..