26 § (5) Nem szabad a járművel indokolatlanul olyan lassan haladni, hogy az a forgalmat akadályozza.
Igaz ez nem vonatkozik a feklampa villogtatasara.
Mindegy, ezek utan majd ram varrjatok, hogy magyarazom a bizonyitvanyom.
Igazabol a kerdes egy oldalan allunk egyfelol, bar nem irtam. Egyik felet sem szeretem jobban a masiknal. Vagy inkabb az egyik fele marhat jobban utalom, mint a masikat. A hatulrol tamadorol egyertelmu, hogy miert, de az onjelolt nepmuvelo se fog kis hazankban megelegedni a villogassal, hanem ra fog fekezni. Aztan ebbol jon a Hungaria koruton jobbra melle kivagasbol a villamossinekre szoritasi kiserlet, vagy a mar emlitett elozesbol satufek.
En meg vakarozhatok rajta, hogy akkor harmadik felkent hogyan keruljem ki az egeszet, vagy szophatok a dugoban, ha mar osszeakadtak.
Letolos figuraval szerencsere ritkan talalkozom sajat hatso felol. Lehet nem szeretik az olyan autot, amin nem latnak at.
Onjelolt nepmuvelot eddig csak kivulrol lattam, az emlitett hungariasat.
A Hungarian a kozepso savban 50el, mobiltelefonnal a nyakan szotymorgo gyokerrel viszont sajnos sokat es ot tolhatjak, akar centirol is, mert egy atomvillanast se venne eszre.
Az orszaguti suzukival vagtato tupirozott koporsoszokeveny a km-es kocsisorral pedig pech. Bar az ember vernyomasat erosen veszelyezteti es mindig ott jon, ahol sokaig zaro es elozni tilos van. Ot is tolhatjak, max a inkontinencia betet tartalma gyarapodik, de az utrol eltunni o sem fog. Elozni meg ilyen takarasbol nehezkes.
Aztan van meg a kedvenc autopalyan fektavon eled 110el kivagodo nyomorult, akinek elozni jog, ott es azonnal, amikor beerte a kamiont es tukorrol nem hallott meg eleteben.