( kovi | 2015. 10. 13., k – 11:45 )

csak a pontosság kedvéért:

"Számunkra nagy dolog volt ez az eredmény a fejlődés szempontjából, mert nem tudjuk túl sokáig használni a hibrid rendszerünket. Emiatt több üzemanyagot is kell használnunk, és olyan helyeken előznek meg, amire nem is számítanál. Mindenfelől mentek el mellettem az első körökben, csak néztem őket. A legrosszabb az volt, hogy a tizenkettes kanyar felé menet is előztek, ami eléggé ijesztő hely, mert nem tudom megbecsülni a mögöttem érkező autó sebességét. Nem használhattam a DRS-t, ők viszont igen, és mivel nem állt a rendelkezésemre az ERS ereje, miközben nekik még igen, nagyon gyorsan közelítettek, nagyjából 45 km/óra volt a tempókülönbség, amit elég nehéz felmérni. Szóval nehéz volt, de legalább pontot szereztünk. Semmiben sem hibáztunk, minden tökéletesen ment” – nyugtázta a brit." [motorsportal]

a DRS-t nem használhatta a helyzete miatt - de ennek nincs is köze a hajtáslánchoz. az ERS az első pillanattól használhatatlan, ezért is megy el több üzemagyag és ezért hiányzik alkalmanként további 160LE. igen, elég kezdetleges hajtás, dehát time to make history. jövőre még szarabb lesz az egész :)

egyébként akármennyire egyszerű, mégsem túl elegáns dolog az egészet a Honda nyakába varrni. ott van bőven a McLaren is, ami már régen nem az amit elvárnak tőle - Mercedes motorral már 2014-ben is elég sokszor figyeltek be a 10. hely alá - és ha a F.India technikai problémáinak a felét el lehetett volna hagyni még konstruktőrként is mögöttük végeztek volna. pedig Perez már akkor is Mallyánál pocsékolta a levegőt, épp a McLarentől elhajtva a felejthető 2013-as szezon után.

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS