( trey | 2015. 10. 02., p – 12:09 )

"Tiszta hülyék az emberek. Hiszen 83 651 futott kilométer az kb mind hideg motorral történt.
Ezzel azt akarom mondani, hogy a motort tekintve nem biztos, hogy jobb állapotban van, mint egy 200k-t futott autó"

Ezt már egyszer végigfutottuk és a végén igazat adtál. Ez nem dízel, hogy melegíteni kell. Mire kiállok a fűtött garázsból és bezárom az ajtót, akár a legkeményebb téli napon is, valamint végigmegyek az 1 kilométeres egyenes úton az első kereszteződésig egyenletes 1800-2000-es fordulattal, már üzemi hőfokon van minden. Vesd össze azzal, aki az utcán parkol és az autó a merevre fagyott motor/váltóolajjal küzd.

Egyébként meg nem zsákbamacska. Ez egy holt egyszerű motor. Lehet rajta kompressziót mérni. Meg lehet nézni. 13 éves, 800 e forintért kínált autótól nagy csodát nem kell várni. Cserébe egy komplett, működő, bontott motor annyiba kerül, mint egy redves, koszlott A6-oson egy olajcsere.

Ez egy 8 szelepes, kiforrott, láncos vezérlésű, agyonvághatatlan motor. Egyetlen hátránya, hogy a városi fogyasztása horror. Azon kívül semmi rosszat nem lehet rá mondani.

Valakinek futkorászós, vagy első autónak teljesen megfelelő.

"ps.: grat a cseréhez, végre nem apeh ellenőr autód van :P"

Mondod te, aki Smart-tal jár :D Egyébként valóban, a NAV-osok sok Fabia-t használnak. Pont a NAV mellett dolgozom. ;)

--
trey @ gépház