Ha tényleg márkaszervizben volt mindig és vezetett a szervizkönyve, megnézném, hogy mi az a benzinszűrő, gyertya, gyertyapipa(kábel) szentháromságból, hogy mi az ami már az életútja legalább felén van és ellenőrizni. Értem én, a gyártó előír gyertyákra mondjuk 40e km-t de ha gyenge minőségű került bele (akár by márkaszerviz mert jó az bele...)) akkor mostanra elkezdhetett haldokolni, ami okozhat hasonló hibákat.
Egyébként ha azt akarod, hogy sokáig menjen akkor tanuld meg észre venni, hogy baja van, ne pl darabokra hulló futóművel menj, mert már megszoktad és "ez ilyen!" felkiáltással, de amúgy gyönyörűen működik. És akkor csináltasd meg. Na meg ami később sok sok év múlva hálálja meg igazán magát, egy nagyon alapos alvázvédővel való lekenése, ha nincs rajta rozsdásodás, rohadás.
De ez az én személyes véleményem, nem szentírás.