Én az alapjárati motort nézném meg, ami alapjáratnál terhelésnél nyit fokozatosan egy plusz nyílást, amitől a rendszer úgy viselkedik, mintha leheletnyi gázt adnál. Ez szeret elkoszolódni, és ez okozhatja, hogy az alapjáraton amúgy minimális üzemanyag felhasználás miatt éppen egyensúlyban lévő motort (nem fullad le, de plusz ereje sincsen) simán megfogja a generátor plusz terhelése ablaktekerés közben (ablakemelők elég sokat fogyasztanak, főleg ha már kicsit viseltes a gumi amiben az ablak szalad.). Egyébként ez a motor felelős a befecskendezéses autóknál, hogy nagyjából alapjáraton el tudsz indulni az autóval, lassú kuplung ráengedéssel.
Ellenben a <10 éves autóknál hibakódot generál ha nem sikerül állítani az ecunak. Igaz, nálad valószínűleg csak beragad, aztán szabadon mozoghat, emiatt nem lesz a hibakód végleges.