Ezt az igazgatós dolgot szerintem gyakorlati alapon el lehet felejteni.
A gyakorlatban az lesz, hogy te fogod felvinni az adatokat, amiket wordben ill. e-mailben ("lécci írd már át azt hogy") küldenek .
Kivételt esetleg a hírek jelenthet, meg a képgaléria.
Ha azt mondod, tárhelyproblémák vannak, szóval ha van valami picasa vagy flickr galériamegjelenítő modul akkor képgaléria done.
A híreket pedig egyre inkább érdemesebb áttenni FB-ra.
A hírek tipikusan "mikorvantanévnyitó" "mikorvanszülőiértekezlet" és "mikorvantankönyvosztás" vonalon fognak mozogni, nem bonyolult, néha van egy-egy "a tanév menetrendje" jellegű poszt is.
Mi szerettük volna, ha ehhez egy naptármodult használnak, de a tapasztalat az volt, hogy hiába volt ledokumentálva, megmutatva, stb, ez a két modul volt csak amit piszkáltak.
A többi oldal statikus, talán a HÖK frissül évente vagy ha távozik egy tanár évvégén, akkor azt ki kell venni, ezek már tipikusan e-mail UI-s feladatok, valaki "tech-savvy" akire rá van bízva az egész.
CMS-t alapvetően content alapján érdemes választani, a tartalomterv ismeretében.
A Drupal adminjáról annyit hogy drupalos ügynökségek rendszerint építenek egy saját admin-t, mert a beépített pilótavizsgás, senki nem fog felvinni vele semmit.
Szóval a helyedben én felraknék egy wordpress-t, aminek a hírek modulja pofonegyszerű, létrehoznám azt a néhány Pages bejegyzést ami kell, meg keresnék hozzá egy flickr plugint ami megcsinálja a képgalériát.
(Legalább 3 generációnyi középiskolai weboldalt csináltam, beszélgettem erről másokkal, kb. ez a realitás.)