( uid_17626 | 2015. 08. 20., cs – 10:33 )

Ugyanez IKEA:
Vettem egy matracot, rá két évre gallyra ment. Blokk nincs meg. Gari 25 év. Ezt a matracot már nem gyártják. Kérdezem az IKEA-t mi van ilyenkor?
Mondták: blokk nélkül felejtős.
Kérdezem: gyártották-e ezt a matracot 25 évvel ezelőtt? Gyárt-e önökön kívül más ilyen matracot IKEA felirattal?
Válasz(?): Nem gyártottuk és más sem gyárt ilyen matracot, de mi van, ha külföldi IKEA-tól vettem? Ők csak azt cserélik ki amit náluk vettem és ezt igazolni is tudom.
Nesze neked unió, faszom a bécsi cukrászdába. Magyarul el lettem hajtva a 250e hufos matracommal amit kibaszhattam a kukába. Bevallom erről a blokkos faszságról már leszokhatna a világ.

Ugyanez az én cégemnél:
Jön a vevő a termékemmel vissza, hogy mégsem akarja felhasználni (vegyszer).
Ok. Vevő neve? Kolléga a gépből megkeresi kér még egy intervallumot mikor vehette (ha nincs nála a számla), ha a gépbe látja a számlát ami 3 hónapon belüli és a termék szavatossága még nem járt le, akkor visszaveszi és a helyszínen kp kifizeti a vételárat. Ha az összeg nagy, akkor másnap kapja meg banki utalással. Nem kérdezünk, nem firtatunk, nem vizsgálódunk csak teljesítjük a kérést.
Mindezt miért? Mert megismerem azt amit gyártok és a termékből meg a nálam lévő számlából minden infót kinyerek, hogy kezeljem a problémát.