"A tesztről annyit, hogy elég macerás volt a fizetés: mindenképp PIN-t kért az alkalmazás, amivel talán 5-10 percre lehetett "élesíteni" a fizetést - de ha közben a telefon lezárt, akkor a telefon feloldása után az alkalmazást újra fel kellett oldani (a pénztárnál a sorban a telefonon pötyörészve a pin-t)..."
Én is tesztelő voltam, és tapasztalataim szerint nagyon nem így működött. Nem kellett belépni az alkalmazásba és nem kellett minden fizetésnél PIN-t megadni. Nekem szinte csak pozitív tapasztalataim voltak, 1-2 tranzakciót leszámítva mind sikeres volt, pedig napi szinten használtam.
Egyedül annyi kellett, hogy a telefon feloldott állapotban legyen(ugye csak akkor aktív az NFC modul). Fizetés után szépen feldobott egy ablakot, ahol láttad az összeget, meg néhány infót a tranzakcióról.
Működött, és mindez egy Samsung Galaxy S3-on, ami akkor már nem volt egy csúcskategóriás készülék. Sajnálom, hogy nem lett belőle rendes szolgáltatás, nekem nagyon hasznos volt.
-----
“Firefox, you say? No I don't play Pokémon”