( tompos | 2015. 07. 29., sze – 13:18 )

> Mert még most is problémás a Paypass a pénztárgépkezelőknek, a pincéreknek. Ne kelljen már magyarázkodnom, hogy mit akarok én a telefonommal, amikor a Paypass-t sem érti. Jó példa ez arra, amikor kiveszi az étteremből a kezemből a kártyát és nekiáll vele csiszolni a leolvasót. Hiába mondom neki, hogy ne tegye, elég csak közel tenni, nem érti.

Vilagos. Es? Idovel megerti mindket oldal. Ettol meg nem ertem, miert szamit(ana, ha mukodne). En orulnek, ha a telommal tudnek fizetni, nem kellene magammal cipelni +1 szirszart, plane orulnek, h ha az egyiket elvesztem, a masikkal meg eletben maradok.
Szerintem idegesitoen maradi a gondolkodas, amit kepviselsz, egesz konkretan nem tudom, hogyan juthattal el vele a paypass-os kartyaig, merthogy az 1110%-ban pont ugyanez.

> Illetve harmadszor le, hogy el nem tudom képzelni, hogy mitől egyszerűbb a vásárlás egy NFC-s telefonnal, mint egy Paypass kártyával. Persze ha egyáltalán működik, mert nekem ez az egész telefonos fizetés kb. olyan "kiforrott", "stabil", "hasznos valaminek tűnik, mint a már szintén emlegetett MMS.

Attol egyszerubb, h a telo a usernel van meg a nudista strandon is, a bankkartya meg nem lenne (ha mukodne a telos megoldas), mert minek. Detto igaz a fesztivalra, a sarki botra, vagy ha a paraszt kimegy uborkat szedni utana be akar dobni egy frocsot a faluszelikurtakocsmaban.

Az, hogy nem mukodik, nem a telefon hibaja. Csak egy sajnalatos teny. Sot a tokeimbe fogadok, h ha mukodne, valojaban szivesen lobalnad a telefont a kartya helyett.