( bucko | 2015. 05. 29., p – 15:45 )

Az Ügyfélszabályzat 61. oldalán szerepel a banki átutalás, mint lehetséges fizetési mód.
Ehhez nem kell a csekken szereplő adatok bevitele, csak a fizetőazonosító (konstans) + a számlaszám.
Tehát minden egyes átutaláshoz elegendő a form+összeg+számlaszám - csekk nincs sehol.

Szóval értem én, önkormányzati többségi tulajdon meg minden! Némi töprengés után meg lehet találni a gyenge pontjukat. Elvégre a Te pénzedből gazdálkodnak, és az elektronikus bemutatás meg 30-40%-kal olcsóbb lehet. A "nincs rá igény" nem jó duma, mivel kizárja a választási lehetőséget! Egyes szolgáltató azzal szokták lerázni a jónépet, hogy felmérést készítettek - amit ugyan nem látott senki. Mert ha létezne, akkor közzé tették volna az eredményét. A Díjnet szerint a csoportos csökken, viszont az elektronikus számlabemutatás monoton nő.
Egyesek ilyenkor szoktak keríteni valami havert, meg uniós pénzt, majd a számlabemutatás nem jön össze. Tán erre várnak. ;)