( hendrick | 2015. 03. 19., cs – 06:39 )

Köszönöm a hozzászólásokat.
Sajnálom, hogy kevés új megoldás vetődött fel.
A google drive / office365-re gondoltam én is. A fő fejfájást az okoza nekem, hogy ne lehessen nyom nélkül törölni/módosítani a tartalmat az email és a tárhely vonatkozásában azoknak akiknek write joguk is van, de majd ezt is kisakkozzuk. Az egroupware-re ezen vonzatban nem, de már rég nem is láttam közelről, megnézem.
Mint említettem nem akarunk erre a célra írt speciális szoftvert rendszeresíteni, mivel egy pár fős társasházban ez szerintem nem méretgazdaságos, sem fejlesztőt nem akarok fillérekkel lerázni, sem nem akarok aránylag a kis büdzsénkből vagyonokat költeni ilyesmire. Mivel láttam már hasonló igényekre született szoftvereket, ahol utólag merül fel rengeteg igény (még ezt kéne kiszámolni, még ide egy oszlop, még az is be kellene kerüljön nyomtatáskór) így szerintem csak egy sima számolótáblás dolog jön szóba, ami kellően rugalmas tud lenni az esetleg időközben megváltozó igényeknek.
Vagy ha lenne 100% opensource ilyen cucc, hogy bármikor bárki mással folytatni lehet a szoftver gyúrását, bármi is történik vele és a projektjével. De ez csak egy faluház méretű társasháznál jön szerintem szóba...

[ps] amúgy már mi vagyunk a számvizsgálóbizottság, úgyhogy ez lesz és kész :) [/ps]