( GhostPunk | 2015. 02. 26., cs – 16:47 )

csak egy kis adalék ahhoz, hogy mi mehet a UPC-nél:

ma pontosan 3 hete és 1 napja felhívtuk a UPC-t, hogy szeretnénk üzleti internetet egy irodába. szuper nagyon örülnek, 2-3 napon belül be tudják kötni, mondjam az adatokat. címhez érünk, visszakérdeznek, A vagy B lépcsőház? mondom sajnos erre nem tudok válaszolni, a bérleti szerződésben sem szerepel ilyen, de megkérdezem az üzemeltetőt, és jelentkezem másnap. ó, majd ők visszahívnak, hogy ugyanahhoz az ügyintézőhöz kerüljek.
másnap nem hívtak, rá egy napra felhívtam őket én, elmondtam, hogy az üzemeltető sem tud A és B lépcsőházról. de az ő rendszerükben így szerepel az irodaház, nincs mit tenni, 4-5 munkanapon belül kiküldenek valakit felmérni, aztán utána majd valakit külön, aki beköti (a bekötés 2-3 munkanap lett volna, erre azt mondták más alvállalkozó. ok). azt nem lehetne, hogy kijönnek bekötni, és itt helyben majd kitalálják, hogy milyen címre írjuk a szerződést? azt nem, mert lehet nem is tudnak oda intertetet bekötni, "fel kell mérni"!
eltelt másfél hét, hírüket sem hallottuk, felhívtuk őket újra, hogy mégis mi a helyzet. azt mondják látják, hogy elindult a felmérési folyamat, akkor milyen netet szeretnék, és melyik épületbe. mély levegő, udvarias hangnem, hölgyem, pontosan arról szól a felmérés, hogy megmondják, hogy ez az önök rendszerében az A vagy B épület, mert senki más nem különbözteti meg ezt látszólag. akkor most már biztosan hamarosan érkeznek, elnézést kér.
másnap csörög a telefon, tiszteletem, a upc-től telefonálok, úgy látom a rendszerben önök internetet szeretnének beköttetni, melyik csomagot, pontosan milyen címre... (nem viccelek)
gondoltam, mielőtt agyvérzést kapok, átadom a probléma menedzselését másnak a cégen belül. úgy tudom a mai álláspont az, hogy megrendeltünk két szolgáltatást az A és B épületbe is külön-külön, aztán az egyiket majd sajnos nem fogják tudni kiépíteni. nevetséges.

fun fact: a kábel ott lóg a falból, és tudjuk, hogy az előző bérlőnek is UPC volt bekötve.