( kohinoor | 2006. 03. 12., v – 17:31 )

Termeszetesen erdekelne, mi ennek az oka, de terjunk a lenyegre.
Az irrealisan draga geppel sem voltam elegedett, egy fostubus manli vagy eagle kartya is tovabb birja, mint az, amit ki kellett cserelni. A szerviz szolgaltatassal sem voltam elegedett: toprenges, hogyan is kell szetszedni a gepet (a munkafolyamat soran tobbszor is), es kozben a folyamatos pofazas latrina-szajszaggal sulyosbitva (biztos nem volt ideje fogat mosni). Mivel ezek lehet, hogy csak nekem szamitanak zavaronak, ne is vegyuk figyelembe, de az, hogy vagy 5x elmondja, hogy kivalo minositest adjunk, ne csak azt mondjuk, hogy jo, igencsak felidegesitett.
Adjanak egy listat, es mondja azt, hogy figyu oreg, ha hivnak a cegtol, ebbol a listabol valaszd ki, mennyire voltal elegedett es faxold el vagy scanneld be es kuldd el a cegnek. Pl:

"A szervizmernok szakmai felkeszultsegevel, stb, stb mennyire volt elegedett? Valasszon az alabbi listabol:

1. Chuck Norris vegezte volna a javitast, de mire kozelebe ert a cegnek, mar megjavult a device.
2. Kivalo.
3. Jo.
4. Elfogadhato.
5. Botrany.
6. Le kellett loni, hogy ne szenvedjen."