Mondok jobbat: mi van, ha mondjuk egy kétdiszkes RAID1-ben mindkét diszk egyszerre megy tönkre? :)
Jogos, amit írsz, de igen csekély az esélye ilyen jellegű hardverhibának, és ha be is következik, jó esetben kb. 3-4 órán belül helyre lehett állítani a szervert, feltéve, hogy van hidegtartalék kéznél. Ez egy adatközpontban lévő bérszervernél általában nem szokott ezzel probléma lenni (on-premise esetén persze egész más a helyzet).
Még a felhős megoldások ellen szól, hogy általában nem adnak a szolgáltatás mellé dedikált IP-címet. Ha egy másik "kedves" ügyfelük spam-elésre használja a szolgáltatást, akkor könnyen megszívhatjuk mi is, ami jelen esetben akár milliós károkat is okozhat, mivel nem kis listákkal dolgozunk, az egyik nagy ügyfél listáján kb. 200 ezer feliratkozó van jelenleg.
Nekünk szerintem kifejezetten előnyös, hogy dedikált szerverünk van, saját IP-címmel, és mivel figyelünk rá, hogy soha ne spam-eljünk, évek óta nem is kerültünk fel semmilyen blacklist-re.