( Kayapo | 2015. 02. 21., szo – 15:38 )

Ezzel a témával az az óriási probléma, hogy, aki feliratkozik az általában hirtelen fellángolásból teszi és még ha az első néhány email tartalmát érdekesnek is találja ez idővel "elszürkül". Mivel az ilyen levelek tartalma az idő előrehaladtával, csak a legritkább esetben változik (az nem változás, hogy a múlthéten az alma volt akciós, most a körte az, jövő héten viszont a narancs lesz az... wow).

Szerintem nem a leiratkozást kellene lehetővé tenni, hanem időnként (negyed, fél, egy évenként pl.) a felíratkozást kellene megerősíttetni.

Vannak olyan email címek amikkel nem engedném a feliratkozást: mail@ info@ users@ mindenki@ stb., stb., stb.

Marketing szakemberek tudnák megmondani pontosan, de szerintem igen ritka, hogy egy email -el el lehet adni valamit (az nem kifogás, hogy az email lehet az első lépés és a lehetel van a gond, a feltételes móddal)

Szerintem az egyik legfelháborítóbb opportunista felfogás, hogy megéri 10000 emailt kiküldeni egy eladás kedvéért (ember gondolj bele ez még egy ezrelék hatékonyság sincs). Annak a 10000 emailnek a továbbítását, feldolgozását valakinek ki kell majd fizetni (a hardware ár, az elektromos költségek, hosting, meg az isten tudja mi minden)

Most így hirtelen ennyi, de szerintem inkább arról kellene most beszélgetnünk, pró és kontra, hogy melyik tömeges levélküldő a legüdvözítőbb a topic nyitójának.

Elnézést is kérek amiért félre vittem a témát

----
올드보이
http://molnaristvan.eu/