( igiboy | 2015. 01. 16., p – 20:53 )

Az ügyfélnek nem megnyugtatás kell hanem eredmény.
Hidd el, hogy ha két ikont kicserélsz akkor is beindul a picsogás a legtöbb embernél.
Az ő fizet-re pedig arra céloztam, hogy ő kért valamit, amit nekem teljesíteni kell.
Programozóknál tudom sokszor előfordul, hogyha piros háromszöget kér a megrendelő akkor ők csinálnak egy kék négyzetet és hozzá egy hosszas magyarázatot, hogy ez jobb lesz neked. Nem minden megrendelő nyeli ezt le, vagy egyszerűen tudja mit akar, és nem akarja hogy más határozza meg.
Végső esetben Win 8.1-el fogják megkapni a gépeket. Majd úgy használják ahogy tudják, így majd bennük hagy mély nyomot az MS nem bennem.
Email még mehetne az MS-nek, fogyasztóvédelemnek. De nem vergődést szeretnék se részemről, se az MS részéről, hanem megoldást.
Tapasztalatom szerint az ilyen cégek a nyílt fórumon nem annyira elutasítóak és egyoldalúan látják az adott témát. Így a kommunikáció nyílt és más is okulhat belőle. Ha email-ezünk, akkor azokat nem oszthatom itt meg, csak esetleg a tapasztalatokat.
Ha pedig most nem ír senki az MS részéről az is egy jel a később MS-al találkozó kollégának.