Nyugalom, máshol sem szebb az élet. Az elmúlt pár évben 3 biztosítós ügyletem volt, és mindháromnál a MABISZ-hoz kellett fordulnom a végén. (és ezekután, 1 alkalommal kértek elnézést)
1. esetben elírták a gépjármű forgalomba helyezés időpontját, ezért 2 napra fedezetlenségi díjat számoltak fel. (ami több, mint 2 havi biztosítási díj!) A korrigáláshoz 11 darab telefonhívás(!) és 3 darab levél kellett, Probléma megoldási idő: 3 hónap(!)
2. esetben éves biztosítóváltásnál a kártörténeti azonosítószám rovatba az előzmény biztosítás kötvényszámát(!) írták, ezzel összedöntve az informatikai rendszert. (Előző biztosító nem áll velem szóba, mert náluk már törlésre került a biztosítás, forduljak az új biztosítóhoz, új biztosító nem áll velem szóba, mert nem jó az előzmény, kérjem a javítását az előző biztosítótól... GOTO 10)
Probléma megoldási idő: 1 hónap
3. esetben (vagyontárgy biztosítás, notebook töréskár) egyszerűen nem válaszoltak semmilyen megkeresésre, minden alkalommal megigérték, hogy visszahívnak, majd nem történt semmi. 4 hivatalos megkeresés után, panaszt tettem, ami után érdekes módon azonnal elintézték. (Itt volt a bocsánatkérés is.)