( macroharddoors | 2014. 10. 24., p – 16:24 )

Mielőtt átírod a "map"-okat az ecu-ban, érdemes elmerülni a dízelmotor vs. mennyiségi szabályozás témakörében. Emelheted agyig az adagolónak "már ha elektronikus" küldött megfelelő parancsokkal a befecskendezési mennyiséget, darabszámot/időegység, elő/útó porlasztást, előtöltés(idő/mennyiség) stb. stb. De anélkül, hogy több levegőt nyomnál a hengerekbe, két dolog fog történni, vagy kegyetlenül kormot és izzó pernyét fog okádni a masina vagy a szegény "keverék" miatt ordenáré magas lesz az égéshő és mindent leolvasztasz a nagy erős dízelben. More Powa egyik esetben sem lesz, max placebo effektus a tükörben látható éjszakai sötétség miatt amit a korom okoz :D Egy a lényeg, büntetlenül nem lehet baxtatni ezeket a kérdéseket, otthon garázsban.

Egyébként félre ne értsd, a legnagyobb jóindulattal írtam neked ezeket.

u.i.: motorkód alapján most hirtelen nem ugrik be, de ennek nem VP44 vagy hasonló adagolója van?