Persze, legkozelebb azt irjak, +1000000 lesz a szamla, ha 10 percen belul nem kuldok vissza egy SMS-t, hogy legyszi megse. Ja, en vagyok hulye.
Szerintem a tisztesseges ez lenne: tisztelt ugyfel, hasznalni szeretne a szolgaltatast? kuldjon egy SMS-t. De nem, ehelyett az van, hogy kuldj egy SMS-t, ha nem szeretned.
Nem erezzuk ugy, hogy a Vodafone azt gondolta, mostmar tul alacsonyak a roaming dijak, valamibol penzt kellene csinalni? Mit tegyunk? Megvan, eddig kerni kellett az ugyfeleknek, hogy aktivalojon a draga (ki nem hasznalt esetben szerintem ez helytallo) szolgaltata, kapcsoljuk be, hatha nem veszi eszre! Meg egyszer kuldjuk el neki egy SMS-t, hogy ne lehessen kesobb belekotni.
Hol normalis az, hogy egy nem igenyelt szolgaltatast tevolegesen az ugyfelnek kell lemondani, kulonben fizet?
/sza2