OK, akkor ez annyit jelent, hogy mellékesen feljelentést kell tenni ismeretlen tettes ellen, aki fentiek ellenére engedélyezte azt a felfestést és táblázást. Ez világos. De az már nem, hogy ha a munkahelyemről megyek az anyámhoz, akkor előtte el kell olvasnom egy blogot, hogy eldöntsem azon a szakaszon, ahol látszólag minden adott a kerékpáros közlekedésre - no arra ne menjek. Próbálj már egy kicsit ésszerűen gondolkodni, mert fenti nem igazán az! Ha mögöttem jön a busz, akkor ő biztosan kell hogy lásson, tehát a józan ész szabályai alapján reálisan várom el, hogy ne sodorjon el. Ha nekem nem kötelező tükröt szerelnem a kerékpárra, és nem szerelek, akkor lássuk be, nem annyira a mögöttem levőket, mint az előttem levőket fogom feltétlenül észlelni - azaz az előttem levőre reálisan figyelhetek, az utánam jövőre ellenben kevésbé. Legalábbis úgy gondolom, ha folyton hátranézek, akkor meg az előtem levőkkel lesz probléma.
A járdázással meg ne gyere, mert ha 5-tel szeretnék menni, akkor valóban lehetőség, de ha már 20-szal, akkor nem. És ha van kerékpársáv, akkor ott megyek, mert 20-szal ott kell. Érdekes módon, az nem szokott elhangzani, hogy autóval ne az M5-ön menjen valaki Szegedre 80-nal - bár megtehetné, hanem döcögjön a régi 5-ös úton, mert csak.
Azt kéne végre tudatosítani: a bringás tisztában van azzal, hogy törékenyebb, mint az autós, ellenben ugyanolyan jogosan megy ott, mint az autós. Innentől kezdve ahogyan nem centizgetjük Astrával a kamiont, ugyanúgy nm centizgetjük a kerékpárost sem.
Azt nem értem, hogy autóval természetes, hogy azért megy arra, mert arra szeretne, de kerékpárral meg nem??? (Feltételezve, hogy a KRESZ-szerint szabályosan teszi azt az illető.)