( radix | 2014. 07. 17., cs – 11:15 )

haha :)
Elfelejtenem a full stack gondolatat is, ha normalisan dokumentalt es stabil API-t nyujtananak itt nalunk a backend developerek. Az kommunikacios overhead tul nagy:

Ime valami ami a mult heten tortent:
1. Teszter nyit egy ticket-et, mert valami nem megy, hozzam assignolja
2. Tesztelem, a backend 500-as hibat dob. Kimasolom a requestet, bemasolom a Jiraba, hozzaasignolom a Backend developerhez
3. 1 nap mulva commentel hogy fixed a #32342-es verzioban, vissza-assignolja a ticketet hozzam
4. Varok kovetkezo reggelig, hogy a #32342-es verzio a szerveren legyen. Tesztelem megint, most 403-as hiba. Kommentelem, vissza a backend developerhez.
5. 1 nap mulva ujabb komment, hogy fixed in #32532-es verzioban, visszaassign nekem
6. Varok kovetkezo reggelig, tesztelem, es bumm, ujra 500-as hiba. Request kimasol, beilleszt, visszaassign a feladonak.
... s itt tartunk most - demo holnap. :-)