( nyekhere | 2014. 06. 13., p – 18:49 )

Nem lehet tudni, hogy a fogyasztóvédelem (meg egyéb nemzeti b****gató brigádok - félreértés ne essék, a fogy.védelem alapvetően jó és szükséges dolog, csak időnként már elszaladt a bizonyos négylábú) miket követel meg és ír elő szolgáltatók részére manapság. Simán el tudom képzelni, hogy a mai világban fejek hullanak le, ha a szolgáltató nem tudja hitelt érdemlően bizonyítani, hogy márpedig írásban értesített téged arról, hogy milyen jó fiú volt, és milyen jól jártál, mert kaptál vissza pár forintot. Erre pedig az ajánlott levél a legjobb megoldás. (Az, hogy felső nyomásra a postáshölgyikék átmentek porszívóügynökbe, az más téma... sajnos, ez van. Nemcsak nekik kell nyomniuk mindenféle biztosító xarjait....)

Ne kattints ide!