( uzsolt | 2014. 06. 13., p – 14:22 )

Nagyon sok fugg elsosorban az eloadasmodtol es magatol az eloadotol is.

Ha erre őszintén azt mondanám, hogy számomra új dolog, vissza is adnám a diplomámat :)

Nem egy es nem ket helyrol hallom folyamatos panaszkent, hogy gozerovel haladnak mert kurva sok atadando ismeret van baromi keves oraszamhoz, es egyszeruen nincs ido arra, hogy mindent atvegyenek, csak atrohannak a vilagon.

Ez valóban igaz. És egyre több tárgy esetében ez van, ráadásul az óraszámok csökkennek, a "megtanítandó" anyag mennyisége... szóval örüljünk, ha nem növekszik.

Nem egy es nem ket helyrol hallom folyamatos panaszkent, hogy gozerovel haladnak mert kurva sok atadando ismeret van baromi keves oraszamhoz, es egyszeruen nincs ido arra, hogy mindent atvegyenek, csak atrohannak a vilagon. A te peldad inkabb a pozitiv kivetelek egyike.

Szerencsére, ahol tanítok, lehet, hogy pont nem ez a kivétel. Szerencsére sok jó tanár tanít nálunk, akik mellett (mint pozitív példa) kényelmesen el tudok bújni. Szerencsére viszonylag "válogatott" gyerekek vannak, tehát nem a bukdácsolós és nem az atomjani-hoz hasonlóak. Legtöbb esetben a szülő is partner, ellentétben sok más iskolával (a városunkban is).