( Hiena | 2014. 05. 18., v – 10:54 )

Egy angol gépjármű mindaddig míg rendelkezik brit forgalmi vizsgával közlekedhet az EU vagy más ország területén. Ugyanakkor, ha egy ilyen autót behozol, és magyarországon üzembehelyezel, akkor annak, amennyiben a jármű rendelkezik típusengedéllyel, egy a magyar szabályoknak megfelelő átalakításokat kell végrehajtani, majd ezek után egy szigorított műszaki vizsgán kell részt vennie.
Ha nincs típusengedélye a gépjárműnek, úgy a Közlekedéstudományi Intézetnél lehet kérvényezni a gépjármű, magyarországi jogszabályoknak való megfelelőségének vizsgálatát, és ennek a vizsgálati jegyzőkönyvnek a birtokában lehet kérni a gépjármű forgalomba helyezését a közlekedésfelügyeletnél.
Összességében miről is szól ez a történet? A fillérbaszásról és a péniszlengetésről. Az emberek nagyobb, szélesebb és drágábbnak tűnő autót akarnak, mint amit meg tudnak maguknak engedni. Ennyi. Ugyanis a Xeon és a LED-ek az esetek 90%-ban nem azért kerül a kocsiban, hogy jobban lásson az illető, hanem mert az "menő". Mert akinek fontos a jó látás, a biztonságos közlekedés, az megveszi típushoz való gyári szettet, és megcsinálja az engedélyeztetést. De az átlagmagyar nem fog ilyent tenni. Mert a gyári szett 2-300k is lehet, plusz az engedélyezés költsége. Ilyenkor jön a csóringerség, "hádeakínaioccsóbb" és a telefonok, hogy mennyiért tudnék Xeonhoz elektronikát gyártani...
Azért ilyen a magyar szabályozás, mert kapzsi, buta, felelőtlen, filléreskedő, kiskapukat kereső népség vagyunk. Ezért szivat mindenki, ezért csapnak be minket állandóan, mert ez van minden magyar emberbe beleégetve.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "