( khiraly | 2014. 05. 09., p – 18:08 )

Mivel az auto megvan, szuksegem van ra, eladni nem akarom, igy nincs ertelme felszamolni az autonak a kotelezo dijait (kot. biztositas, muszaki vizsga).

En nem azzal vitatkozom, hogy a BKV olcsobb mint az auto. En epp azt magyarazom, hogy akinek *mar van* egy autoja, es neha atulne BKV-ra
(pl. ne szennyezze a varost ha epp ugy jon ki, ki akarja probalni a 4-es metrot, inna egy sort a haverokkal es hazamehessen egyedul) annak a BKV sajnos nem alternativa anyagi oldalarol nezve.

Termeszetesen aki nem auto tulajdonos, az meg mindig a havi 10500Ft-os berlettel jon ki a legolcsobban.
Ezt a 9500-at nem is ertem, meg azt se hogy hogyan csinalhatjak meg, hogy 1000Ft-tal olcsobban adjak, ha nem kell szamla....

Ha lenne egy olyan opcio hogy veszek egy 30 napos berletet, es ki tudom valasztani melyik napokon inditom a szamlalot, lehet, hogy evente egyet vennek, mint *autotulajdonos*. Es elgondolkodnek, hogy muszaj mindenhova kocsival mennem, vagy eppen belefer-e a BKV.

Most ezt a varosszerte kiszort bicikliket akarom kiprobalni. Mondjuk abbol is van ket versenyzo: mol (korut, margitsziget, moszkvater) es telecom (infopark, meg meg valahol lattam, de nem emlekszem hol). Mondjuk rozsaszin cangast tobbet lattam mar varosban, mint mol cangasat.

De annak meg nem neztem meg az arat.

En jobb hijan a csomagtartoba hordok egy normalisabb rollert, es azzal kozlekedek 5km alatt.
Volt ugy, hogy buli utan 20+km-t mentem vele januarban reggel 4 ora kornyeken.

---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....