Hidd el, hogy elgondolkodtam már párszor 1999 óta, amióta talpon tartom ezt a céget, hogy mi a legmegfelelőbb üzleti modell. Végigcsináltam pár változást a piacon, megéltem, ahogy a felhasználók egyre kevesebbet akartak fizetni ugyanazért a játékért. 2005 környékén egy ilyen casual játékért még $19.99-et simán kicsengettek, majd már csak $9.99-et, $4.99-et. Jöttek az app store-ok és a $0.99-es appok. Majd a freemium. A piaci igényekhez alkalmazkodni kell, tetszik, nem tetszik. Fel vagy háborodva, hogy mekkora szemétség, hogy az ingyenes appban ott van az IAP és a reklám. Pedig csak arról van szó, hogy nem előre kell kifizetned azt az $1-$2-t, hanem miután kipróbáltad a játékot és arra érdemesnek találod. Utána nincsenek reklámok. Akkor mi a gond?
Jelenleg valamivel több, mint egymillió felhasználónk van világszerte (ami mobilon egyáltalán nem sok), akik szeretik a játékainkat. Mi őket is és az új "rajongókat" próbáljuk kiszolgálni. Az pedig nem lehet célunk, hogy mindenkinek megfeleljünk. Ezek szerint te a második csoportba tartozol, de nincs ezzel semmi baj! ;)