( SzBlackY | 2014. 03. 30., v – 22:58 )

Tehát egyrészt a házi feladat részét képezi az adott megoldandó feladat, másrészt a házi feladat részét képezi a megoldott feladat eljuttatása fizikai adathordozón.

Akkor - továbbra is a worst case scenariot figyelembe véve - a diák megcsinálja egy gépen a szabad gépidőben, az órán pedig a tanár a kezébe nyom egy pendrive-ot, hogy arra tegye rá, aztán visszasétál vele a saját gépéhez. És ezzel már előrébb is van, mert így garantáltan látja, hogy a hallgató megcsinálta az unmount-ot (bittonságos eltávolítás, nevezzük akárhogy), random pendrive-nál amire otthon feltöltötte a cuccait a diák nem. * ** Stb. Költség az iskolának: a géptermek száma * pendrive darabár. Kötelező költség a tanulónak: 0.

*: Túl gyakran látom, hogy gondolkodás nélkül kitépnek pendrive-okat akár úgy, hogy meg van róluk nyitva doksi :(
**: Ráadásul így esélye sincs annak, hogy 1) random hallgató random pendrive-ja lefertőzi a hálózatot vagy 2) random hallgató pendrivejáról egy túlbuzgó víruskergető nekiáll gyanús fájlokat törölni.

BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)