Bocs, ezt csak most láttam. A stabil nálam azt jelenti, hogy pl. van gépünk a német contabo-nál, illetve egy magyar szolgáltatónál is, amelyet nem szeretnék megnevezni.
A contabo-nál tök random, sokszor elszáll a gép az éterben, nem lehet elérni. A magyar szolgáltatónál minden OK volt eddig, csak a múltkor mindenféle értesítés nélkül újraindították(???) a gépet.
Szóval a lényeg, hogy a hülyeségektől mentes legyen, emberi, és nemzetközi. Rengeteg topicot nézegettem más oldalakon is, a kérdés iszonyat nehéz, tudom, azért írtam, hogy főleg a tapasztalatok érdekelnek, mint pl. "3 éve vagyunk a linode-nál, eddig nem történt semmi különös." vagy "2 éve vagyunk az XY-nál, eddig egy 5 perces kiesés volt, de a support releváns volt".
DO-nál pl. olvastam olyat (igaz még 2013 elején), hogy elszállt egy gépük, melyen a delikvens VPS-e futott, ami még eddig OK, de a delikvens backupjai is mentek vele együtt, mert egy gépen voltak. Oké, ments máshova is, de na. :) Meg rengeteg kitiltásról és minden más rossz dologról olvastam sokat, szóval... nehéz.