Hiba az _is_, hogy ezt azonosításra használják.
Sokszor előjön ez a vásárlás/pénzfelvétel után kapott cetli. Szerintem elég sok különbség van a telefonos PayPal ügyfélszolgálat és a cetli között: a cetlinél fizikailag egy helyen kell lenni a célponttal, míg az üf esetén semmilyen kapcsolara nincs szükség. Először ki kell deríteni a személyazonosságát, meg kell ismerni a szokásait, oda kell utazni, meg kell figyelni és követni kell egy vásárlásig/kp felvételig, amíg meg nincs a 4 számot tartalmazó cetli. Ez persze mind megoldható, de elég problémás és drága, ha a célpont pl egy másik földrészen lakik, olyan országban aminek a nyelvét nem beszéled és a vízummal is szarakodni kell. A legnagyobb szívás, ha ezután kiderül, hogy a netes fizetésekhez nem azt a kártyát használja, mint a vásárláshoz amiből cetlit szereztél. Ha szerencséd van a szomszéd utcában lakik az illető és csak egy kártyája van, ekkor ez is egy tök kézenfekvő megoldás, de kinek van ilyen szerencséje...
"Szerencsére" viszont erre a sok macerára nincs szükség, a PayPal ügyfélszolgálata elérhető a legközelebbi nyilvános fülkéből és készségesen megadja azt az utolsó 4 számjegyet. Max pár telefonhívás, és pisiszünetet sem kell tartani mire megkapod ami kell.
Szerintem ennek a cetlis dolognak az emlegetése ezért nem menti fel a PayPalt egy kicsit sem.