Passz, viszont a töketlen citibank (direkt kicsivel, nem érdemelnek nagy kezdőbetűt) mind a mai napig nem tudta megoldani, hogy ha direkt megkeresést csinálnak a meglévő ügyfeleik felé, akkor egy hozzájuk kapcsolható hívószámról tegyék, hanem valami random "amiről épp sikerül" számról (publikus tudakozóban nincs/titkos szám). De legalább küldenek számot, így lassan egész szép gyűjteményem lesz a telefon "automatikusan elutasítva" listájában :-) Természetesen a hívószám nélküli bejövő hívások is automatice eldobva - még senki sem panaszkodott emiatt...
Eddig n+1 alkalommal hajtottam el az ilyen, magát citibankosnak mondó hívót, bár legutóbb odáig eljutottunk, hogy ha felhívom az ügyfélszolgálatot, akkor név alapján tudják kapcsolni azt, aki a vonal túlvégén van. Tehát _nekik_ van üzleti ajánlatuk, és ha be óhajtom azonosítani a hívó felet, akkor én hívjam vissza...