Azt nem említetted, hogy beszéltél-e velük arról, hogy nem vagy elégedett a javítás eredményével azzal meg különösen nem, hogy ennyi ideig tartott. Próbálj eljutni egy kompetens emberig a szervizben, akivel minderről tudsz beszélni. Beszéljétek meg mik a lehetőségek. Legyél határozott tudd mit akarsz elérni. Tényleg szörnyű. De nyugodj meg, hogy bénázást még ettől drágább (gyümölcs a logója) géppel is elkövettek mire három hét után végül alaplapcserével megoldották a problémát. De előtte visszaadták két hét után úgy, hogy hozzá sem nyúltak, csak állt a szervizben a polcon.
Visszatérve a te ügyedre, elképzelhető, hogy kaphatsz egy olyan papírt amiben leírják, hogy javíthatatlan és akkor kap(hat)sz egy másikat. Ügyvéd ismerős esetleg tud lendíteni a dolgon egy megfelelő levéllel.
Hajrá!