( Hiena | 2013. 07. 06., szo – 20:54 )

A forgalom növelésére rengeteg megoldás létezik, kezdve a marketingtől, az alternatív forgalmazási megoldásokon át, egészen a diverzifikált termékpalettáig ebben gyengék a magyar üzletek, mert az esetek 90%-ban csak egy aranytojást tojó tyúkkal akarnak foglalkozni.
A piaci ár egy többtényezős dolog, a kialakulásában legtöbbször a marginális, nem közvetlenül a termék előállításához köthető tényezők dominálnak. Ezek rovására elő lehet állítani a piaci árnál alacsonyabb árat, lásd: számla nélkül olcsóbb történet.
Egy üzlet forgalmának a kialakulásában az egész üzlet szerepet játszik. Hiába olcsó a Lidl-ben a kifli, ha a többi termék ára jóval magasabb és ha elhanyagolható a termékpalettája.
A profitmaximalizálást sokféleképp el lehet érni lehet túlárazással, lehet forgalomnöveléssel, vagy épp a teljes beszállítói lánc monopolizálásával.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "