( kovi | 2013. 06. 08., szo – 09:23 )

aha szoval lovesed sincs.

szoval akarmilyen genyo de vilagmarkat vasarolsz, a szakszervizeket es a garancialis szervizt is palyazat utjan vagy rosszabb esetben lezsirozva jelolik ki. maga a gyarto a szinvonalrol szerencsetlen esetben nem is ertesul. ha csak nem akkora brand-rol van szo, mely sajat maga epiti ki a szervizhalozatat (ilyen mar nem nagyon van) vagy a disztributor be tudja tolteni a garszerviz funkciot is.

akarmilyen fos netbook / papirnotebook esetere nem ugyanaz vonatkozik, mint egy uzleti szerias gepre. TP van helyszini masnapi reagalasu garral, mikozben egy IP megfutja a problemas koreit a kijelolt szervizekben. elobbi esetben nincsen mellebeszed, meg akkor sem ha csak futar jon a gepert a Nador koltsegere. par napon belul geped lesz.

mindketto peldagep ugyanonnan szarmazik ugyanattol a gyartotol. pl a Lenovo _reszben_ emiatt az altalanositas miatt valasztja majd kette a termekpalettajat egy jo magas fallal.

ha elgepeltem bocs, 3" & telefon.

--
Vége a dalnak, háború lesz...