Azon gondolkodtam, hogy mi a helyzet különböző felbontásoknál, nekünk ugyanis tényleg rengeteg nagyon furcsa felbontást kell támogatnunk, amik igazából monitor felbontások (1024x768 és 1920x1080 között sikerült vagy 10-12 különböző felbontású monitort találni).
Tehát, ha jól értem, akkor mondjuk első körben megpróbálhatjuk azt, hogy minden egyes képernyő felbontást ugyanúgy osztunk fel egy griddel, a különbség csak annyi, hogy egy cella mekkora lesz, és innentől kezdve a gridmérettel számolunk.
Viszont azt nem látom még, hogy nálunk tényleg dinamikus layout-ok vannak, tehát egy container az bármikor lehet lényegében bármekkora, tipikus példa erre az eventlista, aminél egy listában eseményeket sorolunk fel. Ha ez egy képernyős módban fut a programunk, akkor adott méretű (most hogy ez pixelben van direkt, vagy grid egységben, és abból lesz pixel számítva, az jelen esetben lényegtelen), viszont ha két monitor van, akkor lehet olyan megoldás, hogy az egyik képernyőn nem jelenítjük meg, viszont a másik képernyőnek meg mondjuk a 90%-át elfoglalja, aztán lehet egy olyan perspektíva (a perspektíva az lényegében egy olyan képernyő/layout, hogy 0. képernyő A layout, 1. képernyő B layout, stb.) ahol az első képernyőn nincs semmi, a második képernyőn pedig 20%-ban az eseménylista látszódik, meg közben még 3 másik panel...