Értem a problémát. Az én világomban, amikor vészhelyzet van (x ezer ember kint ül kocsiban a hóviharban), és megkeresést kapok attól a playertől, akinek a feladata a mentés megszervezése (kormány), hogy segítsek (küldjek ki SMS-t az összes élő számra), akkor nem azt nézem, hogy a megfelelő formában kerestek e meg, hogy a jognak hol felel meg a processus, hogy az SMS tartalma SZERINTEM jó e vagy fölösleges, hanem hogy ok, csináljuk.
Sajnálom, tegnap futottam még egy kört, mert komolyan felmerült bennem, hogy meghülyültem, és tényleg az a normális, hogy egy ilyen szituban egy szolgáltató beint a kormánynak. Dumcsiztunk erről az asszonnyal, meg a szüleimmel is (akik pedig Mon élnek, kvázi érintettek), és továbbra is az a konszenzus, hogy adott történet alapján adott szolgáltató nagyon rosszul jön ki ebből a sztoriból, momentán nálam erkölcsi hulla. Akik meg tapsolnak nekik, azok izééé... Szóval nem tudok azonosulni az álláspontjukkal.
Szerk.: Röviden válaszolva: igen, erkölcsi kötelességből.
Csaba